Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
Tüketici kimdir? Cebinde parası olan herkes, üretilen her şeyin “doğal” bir tüketicisi midir? Yoksa her mal ve hizmetin özel bir tüketicisi mi vardır? Üretileni satabilmenin, üretimden daha ciddi problem haline geldiği günümüzde bu soruların önemi her geçen gün artıyor. İşte bu kitap “hedef kitle” olarak adlandırılan bu özel tüketici kesime ulaşmanın “yollarını” ve önemini anlatıyor. Kendi küçük içeriği hacimli bu kitap reklam ve halkla ilişkiler alanında faaliyet gösteren herkes için temel bir başvuru eseri niteliği taşıyor.
Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nde profesör. Araştırma Yöntemleri Ana Bilim Dalı Başkanı. Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, (A. Göztaş ile birlikte, der.), Seçkin Yayıncılık, 2012; Stratejik Pazarlama İletişimi, (E. Babacan, A. Göztaş ile birlikte, der.) Gama Yayınları, 2011; Küresel Pazarda Marka Yönetimi ve Halkla İlişkiler, (A. Pira ve M. Yeniçeri ile birlikte), Dönence Basım ve Yayın Hizmetleri, 2005; Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Reklam, Dönence Basım ve Yayın Hizmetleri, 2005; Sürdürülebilir Rekabette Müşteri İlişkileri Yönetimi, (A.B. Göksel ve P. Baytekin ile birlikte). Dönence Basım ve Yayın Hizmetleri, 2004; Marketing P.R, (M. Elden ve S. İ. Çelebi ile birlikte) Media Cat Yayınları, 1. Basım 1999, 2. Basım 2000; Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, (M. Elden ve N. Yurdakul ile birlikte), İletişim Yayınları, 2014 (6 baskı); Reklam ve Yaratıcı Strateji, (M. Elden ile birlikte), Yayınevi Yayıncılık, 1997; Pazarlama İletişimi Açısından Halkla İlişkiler ve Reklam, (A.B. Göksel ve M. Elden ile birlikte), Yayınevi Yayıncılık, 1997; Yazarın kitap ve kitap bölümü çalışmalarının yanı sıra çok sayıda uluslararası ve ulusal makale, bildiri vb. yayınları da bulunmaktadır.
Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema-TV Bölümü’nü bitirdi. Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gazetecilik Anabilim Dalı’nda yüksek lisans ve doktora yaptı. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanı’dır. Diğer eserleri: Reklam ve Yaratıcı Strateji (Füsun Topsümer ile birlikte), Pazarlama İletişimi Açısından Halkla İlişkiler ve Reklam (Ahmet B. Göksel ve Füsun Topsümer ile birlikte), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle (Füsun Topsümer ve Nilay Başok Yurdakul ile birlikte; İletişim Yayınları, 1999), Marketing PR (Füsun Topsümer ve Serra İnci Çelebi ile birlikte), Reklam Yazarlığı (İletişim Yayınları, 2003), Reklam ve Reklam Mevzuatı (Zakir Avşar ile birlikte), Şimdi Reklamlar (Özkan Ulukök ve Sinem Yeygel ile birlikte; İletişim Yayınları, 2005), Kurumsal Reklamın Anlattıkları (Sinem Yeygel ile birlikte), Reklam ve Reklamcılık, Reklam Çekicilikleri (Uğur Bakır ile birlikte; İletişim Yayınları, 2010).
Kitabın Adı | Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle |
ISBN | 9789754707120 |
Yayın No | İletişim - 511 |
Dizi | Başvuru - 3 |
Alan | Medya-İletişim |
Sayfa | 214 sayfa |
En | 130 mm |
Boy | 195 mm |
Ağırlık | 164 gr |
Perakende Satış Fiyatı | 185,00 TL |
Baskı | 7. baskı - Temmuz 2018 (1. baskı - Şubat 1999) |
Yazar | Füsun Topsümer, Müge Elden, Nilay Yurdakul |
Dizi Yayın Yönetmeni | Mustafa Bayka |
Yayın Danışmanı | Ahmet İnsel |
Dizi Kapak Tasarımı | Ümit Kıvanç |
Kapak | Fatoş Gencosman |
Uygulama | Hüsnü Abbas |
Düzelti | Metin Pınar |
Kapak Resmi | Rahim Yurdakul |
Dizgi | Maraton Dizgievi |
Baskı | Sena Ofset |
Cilt | Sena Ofset |