Kriz YönetimiHalkla İlişkiler Açısından Bir Değerlendirme
Ulusal ve uluslararası ekonomik, siyasal ve hukuksal yapı; bireyin farklılaşan beklentileri, yeni toplumsal alanlar, sosyal sorumluluk anlayışındaki gelişmeler, insan kaynağının yapısı, teknolojiye bağımlı çalışma, yönetsel başarısızlık, yoğun ve acımasız rekabet gibi pek çok öge, örgütlerin er ya da geç bir kriz ile karşılaşacaklarının garantisi gibidir. Bu tehlikeli durumu bir fırsata dönüştürebilmek için, krizleri yönetebilmek ve özellikle de bilgi çağının koşullarında kriz yönetiminde doğru iletişim politikalarını kurgulayabilmek gerekir.
Bu bağlamda Halkla İlişkiler 21. yüzyılda anlaşılması en güç ve karmaşık yönetim alanlarından biri olarak değerlendirilir. Halkla İlişkiler “ilişki” yapılandırır, kriz yönetimi ise “ilişkilerin” sürekliliğini sağlar. Firmalar bir yıkımdan kaçınmak için, krizlere stratejik açıdan yaklaşmak ve iletişimi doğru olarak sağlamak zorundadırlar. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü akademisyenlerinden Aylin Pira ve Çisil Sohodol bu çalışmalarında söz konusu stratejik planın tüm yönlerini ele alarak adeta bir “nasıl yapılır?” listesi sunuyorlar.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve TanıtımBölümü'nde araştırma görevlisi.
Kitabın Adı | Kriz Yönetimi |
Alt Başlık | Halkla İlişkiler Açısından Bir Değerlendirme |
ISBN | 9789750502743 |
Yayın No | İletişim - 1037 |
Dizi | Başvuru - 38 |
Alan | İşletme |
Sayfa | 288 sayfa |
En | 130 mm |
Boy | 195 mm |
Ağırlık | 217 gr |
Perakende Satış Fiyatı | 235,00 TL |
Baskı | 6. baskı - Ocak 2020 (1. baskı - Kasım 2004) |
Yazar | Aylin Pira, Çisil Sohodol |
Yayın Danışmanı | Ahmet İnsel |
Kapak | Suat Aysu |
Kapaktaki Görsel | Roy Carruthers |
Uygulama | Hüsnü Abbas |
Düzelti | Metin Pınar |
Dizi Yayın Yönetmeni | Mustafa Bayka |
Baskı | Sena Ofset |
Cilt | Sena Ofset |