Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nde profesör. Araştırma Yöntemleri Ana Bilim Dalı Başkanı. Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, (A. Göztaş ile birlikte, der.), Seçkin Yayıncılık, 2012; Stratejik Pazarlama İletişimi, (E. Babacan, A. Göztaş ile birlikte, der.) Gama Yayınları, 2011; Küresel Pazarda Marka Yönetimi ve Halkla İlişkiler, (A. Pira ve M. Yeniçeri ile birlikte), Dönence Basım ve Yayın Hizmetleri, 2005; Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Reklam, Dönence Basım ve Yayın Hizmetleri, 2005; Sürdürülebilir Rekabette Müşteri İlişkileri Yönetimi, (A.B. Göksel ve P. Baytekin ile birlikte). Dönence Basım ve Yayın Hizmetleri, 2004; Marketing P.R, (M. Elden ve S. İ. Çelebi ile birlikte) Media Cat Yayınları, 1. Basım 1999, 2. Basım 2000; Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, (M. Elden ve N. Yurdakul ile birlikte), İletişim Yayınları, 2014 (6 baskı); Reklam ve Yaratıcı Strateji, (M. Elden ile birlikte), Yayınevi Yayıncılık, 1997; Pazarlama İletişimi Açısından Halkla İlişkiler ve Reklam, (A.B. Göksel ve M. Elden ile birlikte), Yayınevi Yayıncılık, 1997; Yazarın kitap ve kitap bölümü çalışmalarının yanı sıra çok sayıda uluslararası ve ulusal makale, bildiri vb. yayınları da bulunmaktadır.