Şimdi Reklamlar...
Bütünleşik pazarlama iletişimi anlayışı günümüzde giderek önem kazanmaktadır. Buna bağlı olarak şirketlerin hedef kitleleri ile buluşmaları ve iletişim içine girmeleri açısından reklamın vazgeçilmez önemi ve değeri her geçen gün artmaktadır. Şirketlerin reklam amaç ve stratejilerinin, sahip oldukları genel pazarlama amaçlarına uygun olarak planlanması gerekliliği, değişen çevre koşullarının etkisiyle farklılaşan pazar yapısı ve pazarlama anlayışının tüketici yapısında yarattığı değişim, şirketler için müşterinin kazandığı önem, reklam anlayışında da yeni bakış açılarının doğmasına yol açmıştır. Ayrıca, şirketler için önemli bir maddi gider unsuru olan reklamın istenen etkiyi yaratabilmesi için reklam ve pazarlama arasındaki yalın ve birbirini tamamlayan bağların yeniden gözden geçirilmesi gerekmektedir.
Tüm bu noktalar dikkate alınarak oluşturulan bu çalışma, reklamın ne olduğundan başlayarak, neler anlattığını, nasıl anlattığını ve kimlere ulaşmayı hedeflediğini reklam örneklerini baz alarak tüm ayrıntılarıyla sergilemektedir.
Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema-TV Bölümü’nü bitirdi. Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gazetecilik Anabilim Dalı’nda yüksek lisans ve doktora yaptı. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanı’dır. Diğer eserleri: Reklam ve Yaratıcı Strateji (Füsun Topsümer ile birlikte), Pazarlama İletişimi Açısından Halkla İlişkiler ve Reklam (Ahmet B. Göksel ve Füsun Topsümer ile birlikte), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle (Füsun Topsümer ve Nilay Başok Yurdakul ile birlikte; İletişim Yayınları, 1999), Marketing PR (Füsun Topsümer ve Serra İnci Çelebi ile birlikte), Reklam Yazarlığı (İletişim Yayınları, 2003), Reklam ve Reklam Mevzuatı (Zakir Avşar ile birlikte), Şimdi Reklamlar (Özkan Ulukök ve Sinem Yeygel ile birlikte; İletişim Yayınları, 2005), Kurumsal Reklamın Anlattıkları (Sinem Yeygel ile birlikte), Reklam ve Reklamcılık, Reklam Çekicilikleri (Uğur Bakır ile birlikte; İletişim Yayınları, 2010).
1998 yılında Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nde lisans eğitimini tamamladı. 1999 yılında Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı’nda yüksek lisans eğitimine başladı. 2002 yılında “Kurum Kimliğinin Oluşturulmasında Halkla İlişkilerin Rolü” başlıklı yüksek lisans tez çalışmasını tamamladı ve aynı yıl doktora eğitimine başladı. Sinem Yeygel halen doktora eğitimine devam etmekte ve Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nde araştırma görevlisi olarak çalışmaktadır. Diğer Eserleri: Sanal Ortamda Bütünleşik Pazarlama İletişimi (Belma Güneri Fırlar ile birlikte; Ege Üniversitesi Basımevi, 2004); Kurumsal Reklamın Anlattıkları ( Müge Elden ile birlikte; Beta Basım Yayım, 2006).
Kitabın Adı | Şimdi Reklamlar... |
ISBN | 9789750503474 |
Yayın No | İletişim - 1101 |
Dizi | Başvuru - 42 |
Alan | Medya-İletişim |
Sayfa | 556 sayfa |
En | 130 mm |
Boy | 195 mm |
Ağırlık | 406 gr |
Perakende Satış Fiyatı | 400,00 TL |
Baskı | 8. baskı - Nisan 2021 (1. baskı - Ağustos 2005) |
Yazar | Müge Elden, Özkan Ulukök, Sinem Yeygel |
Dizi Yayın Yönetmeni | Mustafa Bayka |
Yayın Danışmanı | Ahmet İnsel |
Dizi Kapak Tasarımı | Ümit Kıvanç |
Kapak | Suat Aysu |
Uygulama | Hüsnü Abbas |
Düzelti | Metin Pınar |
Kapaktaki Görsel | Jerry Lofaro |
Baskı | Sena Ofset |
Cilt | Sena Ofset |